احداث سردخانه میوه توسط صنایع ممتاز تبرید جنوب
کارفرما:جناب آقای خاتم

سردخانه صنعتی از مجموعه‌ای از تأسیسات و ساختمان‌ها تهیه می شوند که می‌توان مواد غذاهای فاسد شدنی، محصولات کشاورزی و محصولاتیکه فاسد میشوند را درون سردخانه ،در دما و رطوبت مناسب محیط نگهداری کرد. تا مواد غذایی که به طور مصنوعی تهیه می‌شوند، عمر بیشتری برای استفاده داشته باشند.
احداث سردخانه میوه توسط صنایع ممتاز تبرید جنوب
کارفرما: جناب آقای خاتم

احداث سردخانه میوه توسط شرکت ممتاز تبرید جنوب

سردخانه‌های بالای صفر که بعنوان سردخانه‌های کوتاه‌مدت یا بلندمدت شناخته می‌شوند.

دارای دمای نگهداری ۱+ تا ۴+ درجه سانتی‌گراد هستند .

در این سردخانه‌ها برای نگهداری کوتاه‌مدت محصول از دمایی بالاتر از دمای انجماد محصول استفاده می‌شود.

در سردخانه‌های کوتاه‌مدت محصولات به تدریج وارد سردخانه خواهند شد و پس از نگهداری چند روزه  فورا از سردخانه خارج شده و با محصولات جدید در سردخانه جابجا می‌شود.

به گونه‌ای که  مدت زمان نگهداری محصولات در سردخانه کوتاه‌مدت در ماکزیمم حالت تا ۱۵ روز است. سردخانه‌های بلندمدت که بیشتر در انباره‌های تجاری تحت عنوان سردخانه‌های عمومی احداث می‌شود، از قوانین خاصی برای شرایط نگهداری محصولات و نوع محصولات قابل نگهداری در سردخانه برخوردار می‌باشد. از میان محصولاتی که در سردخانه‌های بالای صفر درجه قابل نگه قابل نگه داری هستند می‌توان به  سبزیجات ، میوه،صیفی‌جات ، مواد لبنی ، گل و گیاه و دارو اشاره کرد.

 
 

برای تماس با مشاورین ما با شماره های ۰۹۱۷۶۹۵۱۸۲۳ و ۰۷۱۳۷۷۳۴۷۲۴ تماس بگیرید.صنایع  ممتاز تبرید جنوب مجموعه ای فعالی در زمینه اجرای سردخانه صنعتی زیرصفری و بالاصفری.تولید ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل سردخانه ای جهت احداث سردخانه میوه .فروش درب سردخانه ای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *