احداث سردخانه بالاصفری در جم
کارفرما: جناب آقای کوشکی

عوامل تاثیرگذار در احداث سردخانه
ابعاد سردخانه مهمترین نکته در تاسیس و ساخت و محاسبه قیمت احداث سردخانه است که هرچه ابعاد آن بزرگتر باشد هزینه‌های مربوط به ساخت و نگهداری سردخانه بالاتر است.اما هزینه‌های کلی یک سردخانه تابع عوامل متفاوتی مانند نوع شیرآلات و تجهیزات کنترلی به کار رفته در آن، تابلو برق استفاده شده در آن، نوع ساندویچ پنل ها، نوع کندانسور و اواپراتور سردخانه و از همه مهمتر نوع کمپرسور به کار رفته در آن بستگی دارد.

یک نکته قابل تامل در تاسیس و احداث سردخانه‌ها استفاده از برق سه‌فاز یا تک‌فاز است، که هزینه‌های مربوط به سردخانه‌ای که با برق ۳ فاز کار می‌کند بیشتر است اما نمی‌توان سردخانه‌ای با ابعاد بزرگ تاسیس کرد که با برق تک‌فاز کار کند.
در آخر اینکه هزینه و قیمت ساخت یک سردخانه به کیفیت تجهیزات، برند، دقت و گارانتی تجهیزات به کار رفته در آن بستگی دارد. در جدول زیر پارامترهای مهمی که می‌بایست در بحث برآورد هزینه های سردخانه در نظر گرفته شود، آورده شده است.یکی از مهم ترین نکات در شروع هر پروژه ی صنعتی، مشاوره دقیق با افراد مجرب و کارشناسان قابل اعتماد است.در غیر این صورت باعث تحمیل هزینه های زیاد و کیفیت نامطلوب در پروژه ی مورد نظر می شود.احداث یک سردخانه ی مناسب نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیازمند مشاوره ی همه جانبه است. شرکت ممتاز تبرید جنوب افتخار دارد با راهنمایی مشاوران و متخصصان خود شما عزیزان را در نحوه احداث و ساخت یک سردخانه ی مناسب ( میوه یا گوشت و یا کوچک و بزرگ ) یاری دهد.ما با بررسی پارامتر های مهم در طراحی و احداث و با ایجاد برنامه ریزی مالی دقیق شما را در ساخت هرچه بهتر پروژه سردخانه ی مورد نیاز همراهی می کند.اگر تمایل دارید سردخانه صنعتی مورد نظرتان را مطابق با استاندارهای جهانی و رعایت نکات ایمنی احداث کنید، توصیه می کنیم با ما در تماس باشید.

احداث سردخانه صنعتی :

احداث سردخانه مواد غذایی،سردخانه گوشت ، سردخانه مواد غذایی و … روزبه روز سیستم پیشرفته تری را میخواهد که به انتخاب مناسب لوازم و تجهیزات سردخانه اعم از کمپرسور سردخانه ای مناسب، کندانسور و اواپراتور ،و راه اندازی صحیح و نگهداری سردخانه میباشد.

 
 

عوامل موثر بر قیمت سردخانه:

  • ابعاد سردخانه ( هرچه ابعاد سردخانه بزرگتر باشد هزینه احداث سردخانه بیشتر می شود.)
  • دمای نگهداری (بالای صفر یا زیرصفر)
  • برند کمپرسور و کندانسور و اواپراتور
  • جنس بدنه ساندویچ پانل
  • تابلوبرق سردخانه
  • شیرآلات و اتصالات سردخانه
  • دقت و کیفیت نصب
  •  نگهداری سردخانه و خدمات پس از فروش

با این حال اصلی ترین عامل در احداث سردخانه ابعاد سردخانه میباشد.با توجه به ابعاد و محل اجرای سردخانه قدرت موتور سردخانه و مابقی تجهیزات تعیین می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *